  • Data: 2015-01-29 15:10:17
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-29 o 12:33, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Zdaje się hak leżał w słowach "lub równorzędnym" (stanowisku).
    > Znaczy się, dostajesz nakaz wykonywania pracy którą już wykonujesz,
    > np. dwa lata zakazu zwalniania się, oraz "równorzędne stanowisko"
    > w tym samym zakładzie pracy.
    > Mam nadzieję, że fakt iż zakłady potrafiły mieć oddziały (tego
    > samego "zakładu") na terenie całej Polski jest czytelny ;)

    Ale wtedy nie było dzisiejszego przepisu na mocy którego zakład
    pracy mógł cię przenieść do swojej filii w dowolnym miejscu
    kraju. Takie "niewolnictwo" mają dopiero dzisiejszy krzykacze.
    Kiedyś takie coś proponowali i kusili służbowymi mieszkaniami
    lub innymi "dobrami". Polecenia wydać nie mogli.

    W temacie zakazu zwolnienia czy okresu wypowiedzenia trwającego
    za długo też mam doświadczenie. Jak się zwalniałem z miejsca
    pracy to policzono mi z uwagi na przepisy stanu wojennego 9 miesięcy
    wypowiedzenia. Zakład był zmilitaryzowany. Wywalczyłem jeden
    miesiąc. Ale ja potrafiłem myśleć a tego do dzisiaj wielu nie
    potrafi.