  • Data: 2015-01-29 17:45:31
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-29 o 15:38, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Sprawa pewnie rozbijała się o to, KTO mógł wydać taki nakaz.
    > No i to był "głęboki komunizm" z lat 50., kolejne odkrywania
    > "błędów i wypaczeń" stopniowo kasowały co ostrzejsze zjawiska.

    Problem że poza służbami nie znam nikogo kto skarżył by się
    że taki nakaz dostał lub przez ten przepis na siłę przenieśli
    go do innej miejscowości. Wszyscy dostawali propozycje poparte
    odpowiednimi bonusami jak służbowe mieszkanie, przydział na
    mieszkanie czy podobne. A wtedy nie było obawy że zwolnią
    jak się "propozycji" nie przyjmie co dzisiaj staje się normą.

    > No, wtedy to już z "prawdziwym PRLem" miało mało co wspólnego.
    > "Prawdziwy PRL" był przed Gomułką :> a tym bardziej za Gierka
    > bardzo wiele spraw uległo pewnemu "ucywilizowaniu".

    Na temat do kiedy trwał prawdziwy PRL nie zamierzam dyskutować.
    Czasy kiedy sklepy straszyły pustkami a na odbiór auta na talon
    czekało się latami (bo tyle złodzieje rozdawali) był w dalszym
    ciągu PRLem.