  • Data: 2015-01-23 11:39:50
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego w ogóle ma osobne zapisy dla górników? Czy to nie jest w sprzeczności z
    konstytucją?

    No więc z wszystkich tych dyskusji wynika mi na razie tylko, że konstytucją wszyscy
    sobie podcierają.
    Ale nie takie było pytanie.

    Jakbyście byli sędziami TK to jakbyście odpowiedzieli na takie pytanie (i załóżmy, że
    nie było żadnych nacisków z góry na konkretną interpretację)?

    Czy należy tą równość wobec prawa rozumieć tak, że jak zostaniesz górnikiem to też
    będziesz miał te przywileje? Ale konstytucja nie mówi, że wszyscy są równi z
    uwzględnieniem grupy społecznej/zawodowej.

    Pozdrawiam,
    Adam