    From: "miffy" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przychodza listy na dziwne nazwisko
    Date: Wed, 23 Apr 2008 14:23:59 +0200

    > Listonosz dobrze zrobił, nic innego robić nie musisz.

    Czy takie postęowanie listonosza to jedyne słuszne?
    Pytam, bo mam sytuację identyczną. Przychodzą na mój adres listy na nieznane
    mi imie i nazwisko. Zwykłe ignoruję. przyszedł ostatnio polecony. Nie
    odebrałam twierdząć, że nie ma tu takiej osoby (adresat nieznany) dostałam
    awizo. Poszłam więc na pocztę z tym awizem i mówię, że nikt taki u mnie nie
    mieszka. A pani na to, że jedyne co może zrobić to po bodajże 2 tygodniach
    odeśle list do nadawcy z adnotacją "nieodebrane w terminie". A to przeciez
    bezpośrednio nie wskazuje na fakt, że adresat nie mieszka pod danycm
    adresem.
    Czy na poczcie mogą nie ustosunkować się do faktu (zeznanie właściciela
    mieszkania) że dana osoba nie miszka pod tym adresem?