    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewozy lotniczne
    Date: Tue, 19 Feb 2008 19:14:35 +0100

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 16:55:54 +0100, Jakub Kaniewski napisał(a):

    > Właśnie o to je męczyłem - ona twierdziła że zapis w regulaminie o
    > opłacie za przewóz rowerów luzem, oznacza sam z siebie zakaz ich
    > przewożenia w jakielkolwiek innej formie.

    No i w czym masz problem? Chcąc skorzystać z ich usług musisz zaakceptować
    ich regulamin. Prawo nie ingeruje aż tak daleko (chyba, że jakieś wewn.
    instrukcje dot. bezpieczeństwa), zatem jeśli w regulaminie będzie napisane,
    że masz jeździć po pokładzie na tylnym kółku a rękoma żonglować białe
    piłeczki, to chcąc skorzystać z ich usług tak właśnie będziesz musiał robić
    :)

    Z tego co wiem nie ma żadnego przymusu korzystania z Norwegian. Co więcej
    podejrzewam że inne linie liotnicze też realizują loty do waszego miejsca
    docelowego. Wystarczy poszukać.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl