    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeszukanie domu i komputerów
    Date: Mon, 17 Jun 2013 09:41:04 +0200

    W dniu 2013-06-14 18:10, Shrek pisze:
    > Ogólnie to jakieś jaja. Chcesz powiedzieć, że powiedzieli "podejrzewamy
    > że jesteś zamieszany w przekręt ze 120 ifonami ale niestety nie mamy
    > biegłego akurat na stanie, więc proszę nie wychodzić z domu, a my w
    > poniedziałek wpadniemy panu skonfiskować kompa i przy okazji
    > przetrzepiemy chatę, czy gdzieś tych telefonów pan nie skitrał"?
    Może to jest i śmieszne, ale gdy jakiś czas temu zlecałem prokuraturze,
    a prokuratura policji dokonanie kontroli posiadanego przez średnio
    uczciwego klienta oprogramowania, to mniej więcej tak się to odbyło.
    Tzn. policja grzecznie zadzwoniła do klienta, umówiła się na odpowiedni
    termin przeprowadzenia czynności, po czym tego dnia "ostro" tam wjechali
    i sporządzili notatkę :-/

    Maciek