  • Data: 2013-06-18 08:01:06
    Temat: Re: Przeszukanie domu i komputerów
    Od: Jingiel <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jakbym zgłosił ze np. zginał mi rower i podejrzewam, ze ma go ten i
    > ten, to jednak wolałbym, zeby policja przyszła sprawdzic bez uprzedniego
    > informowania podejrzanego... ;)

    Jak ja telefonicznie zgłosiłem powybijanie szyb w sklepach przez jednego
    osobnika, to pani policjant przyjechała radiowozem do mnie z delikwentem
    i w jego obecności pytała czy to ten i czy będę składał zeznania
    przeciwko niemu. Zrobiłem im wtedy na komendzie taka jazdę, że komendant
    przyleciał mnie przepraszać.

    --
    Jingiel