  • Data: 2019-04-18 12:51:55
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > E-e.

    > Mówimy o tym dlaczego ktoś zrobił coś, praktycznych powodach, a Ty
    > wyskakujesz z wartościami.

    Nie, z żadnymi wartościami nie wyskakuję.
    Te praktyczne powody, to właśnie dorabianie ideologii.
    Jakaś całkowicie dziwna próba racjonalizowania czy nawet
    racjonalizowanie wprost strzelania do ludzi.

    Co za różnica jakie kto ma "praktyczne powody"? Efekt jest dokładnie
    taki sam.

    > Wartości zaś, jak wiadomo, są kwestią
    > indywidualnej oceny, światopoglądu, zasad, norm społecznych... Ty masz
    > swoje, ja mam swoje, wyzynający mają swoje.

    I właśnie dlatego piszę, że te "wartości" (cudzysłów, bo trudno pisać o
    wartościach w kontekście zabijania ludzi) nie mają znaczenia.
    Szczególnie dla trupa.

    Nie mam pojęcia dlaczego twierdzisz, że to ja mieszam do tego jakieś
    wartości, skoro od kilku postów robię dokładnie coś wręcz przeciwnego.

    > To, że stwierdzam, że
    > wyżynają bo to czy tamto, nie oznacza, że sam bym wyżynał,

    Niczego takiego nawet nie sugerowałem.

    Pozdrawiam
    Piotr