  • Data: 2019-04-18 12:58:44
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 18.04.2019 o 06:21, Shrek pisze:

    >w USA jest zakaz picia alkoholu w miejscach publicznych, jankesi

    W USA jak w USA - to chyba prawo stanowe, albo jeszcze bardziej
    lokalne.

    >obchodzą go pijąc piwko w takich zabawnych torebkach:)

    Niuanse amerykanskiego prawa - nie wiedzac co w torebce, policjant nie
    moze ukarac/zatrzymac, a zajrzec do torebki tez nie moze, bo to juz
    przeszukanie, musi miec uzasadnione podejrzenie, a "on pewnie alkohol
    pije" to troche za malo :)

    Ale ... jesli celem przepisu jest to, zeby male dzieci nie widzialy
    osob pijących alkohol i nie braly w przyszlosci przykladu, to skutek
    zostal osiagniety.

    Nie to co u nas - na lawce przy deptaku zakaz, a metr dalej piwo sie
    leje, bo tu jest ogrodek piwny :-)

    >w Bolanda jest zakaz przechodzenia na czerwonym świetle, na zachodzie
    >nie ma takiego zakazu, szrek tego nie może pojąć:))))))))

    Tylko co lepsze:
    - pieszy, ktory moze przejsc wszedzie, ale musi uwazac, bo przejscia
    nie ma, a jesli jest, to ze swiatlami.

    - zmuszanie do przechodzenia przez przejscia, a na ktorych Shrek sie
    domaga pierwszenstwa dla pieszych, a obecnie ono jest takie niepelne
    ..

    J.