  • Data: 2019-04-14 20:58:48
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > W Polsce na szczęście nie ma tradycji do jadek.

    Jatek. Od jatka, a nie od jadka.(*)
    Bo dostęp do broni palnej jest mocno ograniczony.

    Ale zwolennikom dostępu do broni coś bardzo przeszkadza w wyciągnięciu
    wniosków z jatek w państwach, w których dostęp do broni jest łatwiejszy.

    Pozdrawiam
    Piotr

    (*) To nie pierwszy raz, gdy widzę w u ciebie tego typu błędy. I nie mam
    na myśli błędów ortograficznych czy literówek, na takie nawet nie chce
    mi się reagować. Ty niepoprawnie piszesz nawet pospolite wyrazy. Nawet i
    to bym olał, ale usiłujesz tu występować w roli jakiegoś guru-mentora
    znającego się najlepiej na wszystkim, od prawa, aż do wojskowości,
    traktujesz ludzi jak idiotów, nawet nie dopuszczasz myśli, że rozmawiasz
    z kimś, kto ma dużą większą wiedzę, doświadczenie i wykształcenie. A jak
    widać, masz ewidentne braki w podstawowym wykształceniu, to tym razem
    pozwoliłem sobie na wytknięcie.
    P.S.
    Nie bez powodu teraz nawet dzieci bardziej kojarzą nazwę "kulson" z
    policjantem niż z kukiełką z tv. Dzieci kojarzą, a ty oczywiście nie
    wiesz o czym mowa.