  • Data: 2007-07-09 12:09:10
    Temat: Re: Przerwanie stażu
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 09 Jul 2007 03:53:45 -0700, Jan Maria Mariusz Narostowie
    napisał(a):

    > Witam,
    >
    > 1. Czy zapłacę za lekarza jeśli staż zostanie przerwany na wniosek
    > osoby, która taki staż odbywa i uzasadni to ciężkimi warunkami pracy,
    > niezgodnymi z zainteresowaniami i brakiem zdobywania kwalifikacji?
    >
    > 2. Czy jeśli uzasadnie przerwanie stażu ze względu na chęć podjęcia
    > pracy (do października ze względu na naukę w szkole wyższej) będę
    > musiał ponieść koszty badania? Czy muszę udowodnić jakimś pismem, że
    > podejmę taką pracę czy nie jest do tego wymagane żadne pismo?

    W obydwu przypadkach zależy od oceny sytuacji przez pracownika PUP. W
    drugim przypadku możliwe, że dadzą Ci jakiś termin, w którym masz
    dostarczyć dokumenty potwierdzające rozpoczęcie pracy. Ale wątpię, żeby
    urząd poszedł na to, że przerywasz dzisiaj staż, bo za tydzień _może_
    pójdziesz do pracy.

    > Jak najlepiej przerwać staż po odbyciu go 4 miesiące? Nie wiem na 100%
    > czy dostanę umowę o pracę. Co zrobić żeby chociaż nie utracić
    > ubezpieczenia?

    Nie ma sposobu na takie załatwienie sprawy. Tylko w przypadku z pkt 1 to
    jest możliwe - pod warunkiem, że PUP uzna Twoje uzasadnienie za
    wystarczające.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski