  • Data: 2007-12-15 15:05:39
    Temat: Re: Przeprosiny w prasie - jak zmusic?
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-12-2007 o 14:22:03 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Nie ma, HINT :
    >
    > http://www.zycie.pl/informacje.php?region=Przemy%B6l
    &nr=333

    > Bierz przykład z PISuara Kuchcińskiego i s*aj na prawomocne wyroki sądu.

    i tu sie mylisz. maly kaczor , choc doktor czy profesor prawa tez "sr*al"
    na wyrok , w ktorym ma przeprosic
    Walese. Tylko ze Walesa byl inteligentniejszy i przed wyborami w 2005
    oglosil, ze zakupi w gazecie przeprosiny na
    swoj koszt a pieniadze za to sciagnie komornik od kaczora. w ciagu
    tygodnia kaczka oplacila przeproniny w prasie.
    czyli sie jednak da.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO