  • Data: 2006-12-18 15:04:06
    Temat: Re: Przepisy o prokuraturze
    Od: "Pytek" <P...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To musiałbyś poczytać kodeks postępowania karnego
    > innej rady nie ma
    > http://bap-psp.lex.pl/serwis/kodeksy/akty/97.89.555.
    htm
    > a i nie zaszkodziłoby
    > regulamin wewnętrznego urzędowania prokuaratury

    Dzięki za odpowiedź. Chyba nie ma innego wyjścia, niż to poczytać.

    Ale może chociaż poproszę o odpowiedź na najważniejsze w tej
    chwili pytanie - jak się dowiedzieć czy w stosunku do danej osoby
    fizycznej lub prawnej zostało złożone jakieś zawiadomienie -
    lub inczej, czy, a jeśli tak, to w jakim terminie, prokuratura ma
    obowiązek powiadomić osobę, na którą złożono zawiadomienie,
    o tym fakcie?

    Pozdrawiam
    Pytek