  • Data: 2010-07-29 12:22:14
    Temat: Re: Przepisy BHP w bloku
    Od: "Czeslaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PYTON" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i2rjl3$kj5$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy ktoś z grupowiczów zna może przepis który mówi że drzwi wejściowe
    > do mieszkania w bloku ( 4 piętra ) muszą otwierać się do środka ?

    Nie znam.

    Mieszkam w Poznaniu, spółdzielnia Winogrady, i tutaj spóldzilenia pozostwia
    wybór lokatorom - drzwi można kierować dowolnie, do wnętrza lub na zewnątrz,
    nie wylko na szerkich korytarzach, ale też w niskich blokach z wąskimi
    klatkami schodowymi. Zresztą jesli nie montujesz drzwi jednch, tylko
    drugie/dodatkowe, to muszą wtedy jedne z nich otwierane na ciąg
    komunikacyjny.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie