  • Data: 2006-03-04 20:23:46
    Temat: Re: Przemoc psychiczna w rodzienie - jak sobie z nią poradzić?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A K" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ducr6d$c58$1@inews.gazeta.pl...
    > ape, odpowiem, chociaż nie końca wiem jakie to ma znaczenie ;)
    > Skończyłem 19 lat, uczę się w systemie w wieczorowym w jednym z LO i
    dorabiam
    > w różnych firmach.
    >
    > TMK, prosiłem o porady prawne ;) A poza tym mówiąc że pracuję, wcale nie
    > oznacza że mam kokosy na samodzielne mieszkanie ;)

    To jest optymalna porada- wyjedź do pracy za granicę, podejmij studia w
    innym mieście.Wydaje mi się , że pełnoletni człowiek, bez zobowiązań (żona
    ,dzieci,opieka nad schorowanymi rodzicami) może panować nad swoim życiem.
    Gdyby ktoś znęcał się nade mną psychicznie tak, ze miałabym myśli samobojcze
    to uciekłabym choćby żebrać na ulicę.
    Mieszkania nikt ci nie da, ale ludzie wynajmują pokoje w kilka osób, za
    granicą często mieszkaja na kempingach itp
    To jest wbrew temu co myślisz, porada bo:
    Niezależnie od paragrafów, praktycznie nie jest to możliwe do udowodnienia.
    A zakładając, ze taką sprawę wygrasz-to co dalej?
    Matka pójdzie do więzienia? wątpię... Państwo kupi Ci mieszkanie? zatrudnią
    policjanta który będzie z Wami mieszkał i pilnował,żeby matka Ci nie
    dokuczała? Nic się nie zmieni -będzie tylko gorzej.
    Możesz zostać , przyzwyczaić się i szukać porady u psychologa, albo zmienić
    swoje życie.
    TMK
    No i przeczytaj
    http://www.psychologia.net.pl/artykul.php?level=200