  • Data: 2006-03-04 22:16:44
    Temat: Re: Przemoc psychiczna w rodzienie - jak sobie z nią poradzić?
    Od: "A K" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katri, u mnie podobnie, z tymże matka strasznie zabiegana jest i zaniedbuje
    swoje obowiązki, zresztą nie od dzisiaj, ale to już nie jest rozmowa na grupę ;)

    sg, pisałeś o alimentach. Mam wątpliwości czy sąd może mi je przyznać, jeśli
    się uczę w szkole wieczorowej dla dorosłych (płatnej). Matka mówi, że nie ma
    wobec mnie żadnych zobowiązań finansowych, ponieważ nie chodzę do dziennej
    szkoły i robi mi często problemy jeśli trzeba dać na utrzymanie, ale wydaje mi
    się że próbuje mnie tylko zastraszyć i zatrzymać przy sobie, bo tak naprawdę
    boi się samotności. Jak to jest w świetle prawa?

    Pozdrawiam.