  • Data: 2006-03-04 20:05:09
    Temat: Re: Przemoc psychiczna w rodzienie - jak sobie z nią poradzić?
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A K" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ducr6d$c58$1@inews.gazeta.pl...
    > ape, odpowiem, chociaż nie końca wiem jakie to ma znaczenie ;)
    > Skończyłem 19 lat, uczę się w systemie w wieczorowym w jednym z LO i
    dorabiam
    > w różnych firmach.

    skoro jestes pelnoletni, to nie musisz mieszkac z prawnymi opiekunami.

    > TMK, prosiłem o porady prawne ;) A poza tym mówiąc że pracuję, wcale
    nie
    > oznacza że mam kokosy na samodzielne mieszkanie ;)

    dopoki sie uczysz - pozwij matke o alimenty. czasem taki ruch zastepuje
    kubel zimnej wody i czyni cuda.
    btw z pozdrowieniami dla wszystkich polskich niefrasobliwych matek z
    okazji nieuchronnie nadchodzacego komunistycznego dnia ludzkiej
    samiczki, amen :-)

    --
    pozdro
    ape