  • Data: 2006-03-04 21:47:24
    Temat: Re: Przemoc psychiczna w rodzienie - jak sobie z nią poradzić?
    Od: "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja mam to w domu od 2 lat, kiedy ojciec miał udar mózgu
    teraz siedzi w domu i nic nie robi poza oglądaniem tv i jedzeniem
    i chodzeniem do toalety, matka też zawsze siedziała w domu
    więc jest podobna do ojca teraz, oboje siedzą i tylko
    cały czas kpią, ubliżają, mam depresję przez nich
    nie sprzątają mieszkania, robią tylko chlew wszędzie
    a ja muszę to sprzątać, bo nie znoszę chlewu
    a za sprżatanie i dbanie spotyka mnie krytyka i wyzwiska
    póki co muszę z nimi żyć, bo to co dorywczo
    zarobię nie starczy mi na stancję i utrzymanie
    skończyłam studia i szukam pracy jak tylko ją
    znajdę to się wyprowadzam...bo zwariuję