  • Data: 2009-01-30 18:51:23
    Temat: Re: Przekręcony licznik z 650 tyś na 137tyś
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:glvhki$md3$1@atlantis.news.neostrada.pl cyklista
    <...@...pl> pisze:

    > pokaż mi umowę kupna z komisu gdzie gwarantują ci przebieg, ogłoszenia
    > internetowe nic nie znaczą
    Oho, przyłapani zaczynamy lawirować... ;)
    Ale postaram się jutro przejechać koło jakiegoś autokomisu i wstąpić.
    Zobaczę co tam stoi na wywieszce na towarze pt. samochód, bo coś mi się
    wydaje, że jednak przebieg.
    O ile można jeszcze usiłować kombinować, że ogłoszenie w necie jest jedynie
    informacją (tylko czemu fałszywą?), to wywieszka na towarze w placówce
    handlowej to już normalna oferta handlowa ze wszystkimi skutkami prawnymi.

    --
    Jotte