  • Data: 2004-07-27 05:22:37
    Temat: Re: Przekazanie części spadku.
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam za kodowanie (problem z xnews)

    Witam wasz.

    Mam taki problem.

    Ma odbyć się rozprawa o uznanie testamentu mamy. Jej część majątku (działka
    z domem mieszkalnym w którym mieszka ojciec i siostra) została podzielona na
    dwie części. Jedna przepisana jest na mnie, druga na siostrę. Czyli połowę
    działki ma ojciec, a my po 1 / 4 . Jako ze nie planuję tam mieszkać, jak mam
    prawnie przekazać moją część siostrze żądając jakieś rekompensaty. Ugoda z
    siostrą raczej jest nie możliwa. Sprzedaż mojej części też chyba nie wchodzi
    pod uwagę.

    Z góry dziękuje za podpowiedzi.

    Krzysztof