  • Data: 2004-09-27 14:10:51
    Temat: Re: "Przejęcie firmy?"
    Od: "Florek" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cj95h4$j8h$2@nemesis.news.tpi.pl...
    >chciałbym "przepisać" firmę na
    > siebie. Czy wogóle możliwe jest takie rozwiązanie? Jeśli tak to jakie są
    > orientacyjne koszty?
    > Bardzo zależy mi na tym aby w razie powodzenia mieć tą sama nazwe firmy.
    >
    > Pozdrawiam Kuba

    Najpierw musisz powiedziec co to ma byc? Spolka cywilna, jawna, komandytowa,
    komandytowo-akcyjna, z o.o., akcyjna? A moze chcesz jednoosobowo jako osoba
    prowadzaca dzialalnosc gospodarcza? Oraz to czy z innym
    wpolnikiem/udzialowcem/akcjonariuszem czy tez masz byc jedynym
    udzialowcem/akcjonariuszem?

    W zaleznosci od tego bedzisz mial wieksze lub mniejsze komplikacje. Bez tego
    nie da sie nic powiedziec konkretnie.