  • Data: 2009-09-29 09:22:25
    Temat: Re: Przedawnienie - kwestia jednego dnia
    Od: kuba <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq pisze:

    > Chyba całkowicie nie rozumiem co ma ten artykuł KC z rozstrzygnięciem
    > dylematu jaki jest termin wymagalności świadczenia, które powinno być
    > spełnione najpóźniej 10.09?

    Wyżej witek próbował próbował roczny termin liczyć na palcach, ale też
    nie bardzo rozumiem, czemu Olgierd cytuje ten przepis w tym miejscu.

    Kwestie wymagalności nie są zdefiniowane w kodeksie, więc nic ci nie
    zacytuję. W orzecznictwie raczej też nie, bo są one dość podstawowe.
    Najprościej byłoby wziąć w rękę podręcznik do prawa cywilnego - cześć
    ogólna, rozdział o przedawnieniu roszczeń. Niestety nie mam takowego pod
    ręką...

    --
    kuba