  • Data: 2009-09-30 21:51:09
    Temat: Re: Przedawnienie - kwestia jednego dnia
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-09-2009 o 22:10:33 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie do druku SP - w rubryce 5.1 należy wpisać
    > tylko powoda, czy też jego pełnomocnika procesowego?
    > Opis nie jest dla mnie jasny..

    I jeszcze do kompletu, zostanie też w googlu dla potomności :) :

    - czy od sprzeciwu od nakazu w post. upominawczym nie ma opłaty?

    - jaka jest właściwość miejscowa sądu? Nakaz przyszedł z - wydaje mi się -
    losowego sądu w promieniu 100km od mojego miejsca zamieszkania.
    Chcę więc podnieść zarzut niewłaciwości i złożyć wniosek o przeniesienie
    do sądu właściwego dla mnie - ale znalazłem gdzieś informację
    że art. 34 k.p.c. w związku z art. 454 k.c. może spowodować że przeniosą
    mi sprawę 400km dalej.
    Czy więc lepiej zostawić tak jak teraz, czy podnieść tą niewłaściwość?

    - Jak się obchodzić z dowodami - mam dołączyć ksera, czy do jednego
    egzemplarza sprzeciwu
    oryginały a do drugiego ksera, a może u notariusza trzeba zrobić kopie
    uwierzytelnione?

    --
    Tomek