  • Data: 2009-09-29 10:17:39
    Temat: Re: Przedawnienie - kwestia jednego dnia
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-09-2009 o 11:45:08 kuba <p...@o...pl> napisał(a):

    > Znalazłem w necie coś przeciwnego, do tego, co Ty zacytowałeś:
    >
    > Datę wymagalności z reguły określa rachunek lub faktura poprzez
    > wskazanie terminu płatności, tj. terminu, do którego mamy możliwość
    > zapłacić, a wierzyciel nie może skierować sprawy do sądu. Datą
    > wymagalności jest zaś _następny_ dzień roboczy, w którym wierzyciel może
    > już podejmować działania zmierzające do przymusowego ściągnięcia
    > należności.
    > (http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/13310)

    Też to znalazłem, ale wkleiłem te które nie są dla mnie zgodne
    z logiką i przepisami, a dają nadzieję że się przedawniło.

    Podsumowując, wychodzi mi na to że trzeba założyć że się nie przedawniło,
    powalczyć o wykazanie nieistnienia długu, a zarzut przedawnienia
    podnieść na zasadzie "może coś wpadnie" :)

    --
    Tomek