  • Data: 2009-09-28 23:51:40
    Temat: Re: Przedawnienie - kwestia jednego dnia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > Nie wiem, na oczy nie widziałem dokumentów źródłowych :)

    Więc może faktycznie taki był termin płatności i się już przedawniło, hmm?

    > Przy okazji - czy w ramach sprzeciwu od nakazu zapłaty mogę (post.
    > upominawcze)
    > napisać że dług wg mnie nie istnieje, a w razie gdyby jednak sąd uznał
    > że istnieje to podnoszę zarzut przedawnienia - tak żeby zabezpieczyć się
    > z obu stron?

    Była jakaś standardowa formułka o "ostrożności procesowej"...

    Można napisać, że wg. ciebie roszczenie nie jest zasadne (z jakiego
    powodu?), ale ponieważ jesteś tylko biednym omylnym szarym obywatelem,
    więc gdyby wysoki są w swojej nieskończonej i niezawisłej mądrości
    uznał, że możesz się w tym względzie mylić, to tak czy inaczej
    roszczenie jest przedawnione - wg. terminów podanych przez samego powoda.

    Teraz ujmij to ładnie i prawniczo, unikaj sarkazmu ;) (ci w togach są
    nań uczuleni) i voila.