  • Data: 2009-09-29 08:49:42
    Temat: Re: Przedawnienie - kwestia jednego dnia
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-09-2009 o 10:40:33 kuba <p...@o...pl> napisał(a):

    > Ale tam się nic nie przedawniło, niezależnie od tego, który z podanych
    > terminów płatności przyjmiemy, więc po co ta cała gadka?;>

    Już pytałem w innej odnodze - żeby się "kryć" chcę podważyć zasadność
    roszczenia ze względu na nieistnienie długu, a dodatkowo dopisać
    że w razie gdyby dług jednak istniał, to się przedawnił.

    Ponieważ kwota sporna składa się z kilku części i tylko a jedna
    się potencjalnie nie przedawniła (potencjalnie, bo wg mnie żadnego długu
    nie ma),
    to czy pisząc ogólnie o przedawnieniu roszczenia coś ryzykuję (np. że sąd
    powie
    że nie wnosiłem o przedawnienie poszczególnych części tylko całości, a
    całość
    się nie przedawniła więc ... ).

    Nie chcę drugiej stronie ułatwiać sprawy,
    wygląda na to że te pisma idą hurtowo, nie sprawdzają faktów,
    więc może jest mała szansa na to przedawnienie całości.

    --
    Tomek