  • Data: 2004-05-21 22:09:41
    Temat: Re: Przedawnienie (LINK!) - czy to prawda?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (rozumiem ze chodzi o odpowiedz, iz dlug wobec banku sie przedawnil?)
    >
    > IMHO zgadza sie, przedawnil sie.
    > Art. 118 KC

    Dzięki:) Tylko niejasna jest dla mnie jedna rzecz: w art. 118 pisze o "związku
    z prowadzoną dział. gosp." - chodzi o bank (że prowadzi dział. gosp.) czy o to,
    że kredyt brała osoba w związku z prowadzoną dział. gosp.? Bo szczerze mówiąc
    to dla mnie niejasne....
    Kredytów branych prywatnie, jako Jan Kowalski to też dotyczy?

    Pozdrawiam:)