    From: grejfiq <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawnienie KK - proszę o pomoc
    Date: Mon, 17 Sep 2007 15:41:18 +0200

    krzysiek pisze:
    > Użytkownik "grejfiq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > witam ponownie
    >
    > przerywa bieg przedawnienia:
    > 1) czynność wierzyciela przed sądem lub innym organem państwowym, także
    > przed sądem polubownym, której istotą jest dochodzenie, ustalenie,
    > zaspokojenie lub zabezpieczenie długu (np. pozew do sądu, wniosek
    > egzekucyjny do komornika, ale NIE PISMO WZYWAJĄCE DŁUŻNIKA DO ZAPŁATY);
    > 2) uznanie długu przez dłużnika;
    > 3) wszczęcie mediacji
    >
    > (tak art.123kc)
    >
    > pzdr

    Witam K,

    Co może być rozumiane przez "wszczęcie mediacji" ??
    Jedyne kontakty do tej pory to odebranie listów i jednokrotny kontakt
    telefoniczny w którym nie zobowiązałem sie do niczego.
    Czy w takiej sytuacji mogę liczyć na to że sprawa się przedawniła ?
    Ciekawi mnie fakt dlaczego moja sprawa jest już 2 albo 3 firmie
    windykacyjnej i dlaczego nie podejmują kroków prawnych - czyżby zdawali
    sobie sprawę z tego że sprawa już sie przedawniła ?
    Co o tym sądzisz ?

    pozdrawiam
    gfq