  • Data: 2007-09-17 14:24:29
    Temat: Re: Przedawnienie KK - proszę o pomoc
    Od: grejfiq <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek pisze:
    > Użytkownik "grejfiq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > witam ponownie!
    >
    > wszczęcie mediacji, według kodeksu postępowania cywilnego (art.183[6]kpc),
    > następuje z chwilą doręczenia mediatorowi wniosku o przeprowadzenie medacji,
    > z załączonym dowodem doręczenie jego odpisu drugiej stronie; jednakże
    > najważniejszy warunek - druga strona musi wyrazić zgodę na mediację na
    > piśmie, chyba że uprzednio podpisała umowę o mediację - może być klauzula
    > mediacyjna w umowie karty kredytowej, którą zawarłeś - sprawdź; są też inne
> [...]
    Witaj ponownie !

    Problem jest taki że nie mam na miejscu tych dokumentów, są one w innym
    mieście i nie mogę sprawdzić tej klauzuli mediacji.
    Co by to zmieniło gdybym taką klauzule podpisał w umowie ?
    Tak czy inaczej umowa została wypowiedziana przez bank w 10.2003.
    Otrzymałem jeden list polecony pt. wezwanie do zapłaty i ze sprawa
    zostanie skierowana do sadu, po czym zmienila sie firma windykacyjna i
    znowu dostaje listy zwykle.
    Czyli co, mam rozumieć ze poprzednia firma sobie odpuściła i sprzedała
    dlug dalej?
    W owej firmie udzielono mi informacji, że windykują na podstawie cesji.
    Nic wiecej nie chcieli mi powiedziec.
    W jaki sposob mogę sprawdzić "na czym stoję" skoro nie mam na miejscu
    dokumentów ?

    Krzysztof, jak sądzisz co powinienem mówić jak zadzwoni dzisiaj do mnie
    uprzejmy Pan windykator ?