  • Data: 2007-09-17 13:33:56
    Temat: Re: Przedawnienie KK - proszę o pomoc
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grejfiq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fcls4j$9aj$1@inews.gazeta.pl...

    > Witaj Olgierd,
    >
    > nie napisałem niczego takiego.
    > czy w związku z tym jest szansa na przedawnienie takiej sprawy ?
    > będę się dzisiaj kontaktował z windykacją firmy iCentrum.
    > o co powinienem spytać i ewentualnie jakie dalsze kroki powinienem podjąć
    > w tej sprawie ?
    >
    > pozdrawiam,
    > gfq

    witam

    nie kontaktuj się z tym centrum, po co; chyba że chcesz zapytać o rodzaj
    roszczeń i wielkość długu, ale to to chyba już wiesz z listów, które do
    ciebie dotarły; zapewne listem zwykłym a nie poleconym;
    ja bym na razie czekał na rozwój sytuacji, i dopiero działał jak przyjdzie z
    sądu pozew od nich - wtedy warto podjąć określone kroki; ale dopóki nie ma
    pozwu, to nie ma co się wychylać; to wierzyciel, jezeli chce zwrotu jakiegos
    długu, musi do ciebie się zwrócić, jeżeli ty nie czynisz tego dobrowolnie

    pzdr