  • Data: 2009-12-23 09:13:31
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Dec 2009, FlashT wrote:

    > Użytkownik "Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb" <s...@s...pl> napisał

    > Chyba pomyliles grupy...

    Sądząc z dotychczasowego przebiegu dyskusji, wtykanie się może być
    niebezpieczne ;), ale IMHO to Ty pomyliłeś założenia.
    Mianowicie mi wychodzi, że chcesz dyskusji opartej na założeniu
    "przyjmijmy w ciemno, że mamy nieważki, doskonale okrągły..."
    i dalszym ciągu takich założeń.
    IMO - tak się nie da. Takie rozważania mogą się sprawdzić w roli
    "zadań z prawa", ale w praktyce całość sprowadza się do DOWODÓW.

    I co powiesz sądowi - to samo co grupowiczom?
    "No, sprawdzałem, na 714 sposobów sprawdzałem i proszę mi uwierzyć
    na słowo"?
    Czy p. 2 z listy "Smoka" też łapie się pod "pomyliłeś grupy"?

    Postaw się po stronie czytelników Twoich postów i spróbuj dojść,
    co byś *TY* napisał po przeczytaniu tego co jest w archiwum
    niniejszej dyskusji.

    FYI: nie, nie jestem prawnikiem. I nie mam pomysłu jak "ugryźć"
    Twój problem. Ale wychodzi mi, że z "oszczędnym" opisem który
    starasz się wcisnąć grupie po prostu nie da się zrobić nic.

    pzdr, Gotfryd