  • Data: 2015-11-20 14:29:08
    Temat: Re: Protokół z rozprawy - brak pytań
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > To ma być zapis audio-video. Sam dyktafon nie wystarczy. Poza tym na
    > rozprawie ważniejsza jest wizja niż fonia. Zapis dźwiękowy nie
    > odzwierciedla np. zachowania świadka podczas składania zeznań.

    A ty piszesz o rozwiązaniu idealnym/docelowym (obraz i dźwięk) czy o prostym i
    w miarę tanim a i tak lepszym od obecnego (dźwięk)?

    Po za tym: przy prawidłowej prawniczej paranoi sprzęt powinien generować
    przynajmniej *trzy* kopie (sąd, oskarżenie, obrona) i mieć jakiś system
    zmniejszania paranoi że ktoś grzebie/grzebał przy zapisie - prosty dyktafon
    odpada IMHO. [I tak IMHO przy typowych sprawach <1_000 PLN za zestaw (przenośny)]

    P.S. Ja tam prawnicze siupy z wiarygodnością zapisu z cyfrowego dyktafonu
    Ziobry nagrywającego Leppera o dziwo pamiętam :-)

    --
    A. Filip
    Bogacz nadyma się, biedak puchnie. (Przysłowie żydowskie)