  • Data: 2015-11-21 20:41:46
    Temat: Re: Protokół z rozprawy - brak pytań
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn"

    > I wg Ciebie kto to później miałby oglądać? Smacznego...
    >

    > -----

    Wiele razy byłem w sądzie i uwierz mi. Po zachowaniu świadka bardzo
    często można poznać czy kłamie czy mówi prawdę. Poczytaj sobie o mowie
    ciała i psychologi zeznań i psychologi sądowej. Z pisemnego czy tylko
    dźwiękowego zapisu nie będzie np. wynikać, że świadek składając zeznania
    szuka wzrokowo potwierdzenia swojej wersji zeznań w zachowaniu
    oskarżonego, adwokata itp. To będzie możliwe do wyłapania tylko z zapisu
    wideo.
    ---
    To by chyba trzeba biegłego psychologa powołać :-)