  • Data: 2006-11-28 14:13:59
    Temat: Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Serdecznie przepraszam. Fakt pomylilam wypowiedz z osoba. Zwlaszcza za
    kompleks...:-)

    Tiger = Andrzej Wróblewski. Tylko ciągle nie chce mi się zmienić w domu
    adresu. Tak więc:

    1) beton pozostaw proszę dla swoich najbliższych - nie życzę sobie tego typu
    podwórkowych określeń pod moim adresem;
    2) reszta określeń rodem z piaskownicy również niczego nie wnosi, a do
    kompleksów się nie poczuwam, co więcej - chętnie czytam ich implikację na
    forum publicznym, bowiem świadczy to o autorze, a nie adresacie ;-)
    3) moje zdanie jest poparte doświadczeniem, skonsultowane z osobami o dużo
    większym doświadczeniu i odnosi się do ugruntowanej wiedzy, której moja
    rozmówczyni zapewne nie posiadła w stopniu zadowalającym.

    Tak więc bądź łaskawa przeprosić jeszcze raz, chyba że wolisz porozmawiać
    merytorycznie.

    Pozdrawiam,

    Andrzej (Tiger)