    From: krys <k...@p...onet.plys>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Date: Mon, 20 Nov 2006 09:03:51 +0100
    <ejkcj7$edv$1@inews.gazeta.pl> <6...@4...net>
    <ejkdi4$qd7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1iuik4se6vj39.gl13i6rxu4t3$.dlg@40tude.net>
    <ejkfpn$r7f$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@4...net>
    <ejkhsc$6g6$1@inews.gazeta.pl> <ejlaiq$h7d$1@inews.gazeta.pl>
    <ejldd0$p6r$1@atlantis.news.tpi.pl> <ejmlf1$lrt$1@inews.gazeta.pl>
    <ejn520$e75$1@inews.gazeta.pl> <ejn5t5$h6q$1@inews.gazeta.pl>
    <ejncgb$bfg$1@inews.gazeta.pl> <ejnd66$d2u$1@inews.gazeta.pl>
    <ejnfkf$g8$1@nemesis.news.tpi.pl> <ejngbt$pvn$1@inews.gazeta.pl>
    <f242f$455f83d6$3eb34be4$13921@news.chello.pl>
    <ejqffn$lgh$1@inews.gazeta.pl>
    <a2b56$4560c462$3eb34be4$25595@news.chello.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Jak to ladnie ujelas. "Zaslaniac sie statusem samotnej matki". Jestes
    > moze ideolozka? Politykujesz?

    Nie. Mam natomiast podstawy, żeby napisać to, co napisałam. Znam ładnych
    parę przypadków, gdzie dziecko jest tarczą - a to mi się wybitnie nie
    podoba.
    A Ty co - socjalista rozdawacz?

    [ciach słowotok]

    . Samotna
    > matka po to ma ten status, ze jest jej naprawde ciezko.

    Naprawdę? A matka wielodzietna? ma lżej, tak? A matka z ojcem na
    bezrobociu? a pracujacy rodzice? Każdy ma taki los, jaki sobie wykuł -
    ja daleko jestem od ponoszenia konsekwencji cudzych wyborów

    > Wez sobie to do serca i zacznij rewizje oraz weryfikacje wszelakiej
    > masci od siebie samej i od swojego swiatopogladu.

    Od mojego światopogladu to się odstosunkuj, z łaski swojej, bo mam
    wystarczająco dużo lat, żeby wyrosnać z młodzieńczych ideałów i
    widzieć , co się wokół dzieje.I uważam, że nie w porządku jest zwalania
    odpowiedzialności za swoje posunięcia na resztę świata.

    > A "status samotnej
    > matki" zostaw w spokoju, bo ani kanalie go nie stworzyly, ani cwaniaki
    > bronic go nie beda.

    Pozwolisz, że jednak sama będę decydować, co zostawię w spokoju, a co
    nie.
    EOT
    Justyna