  • Data: 2005-09-25 17:10:05
    Temat: Re: Proszę o pomoc co mam robić?
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dh6h8m$81$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    Chodzi o

> [...]
    > jest opodatkowana na 3%, cyzli też grosze.

    > Tym bardziej bym się tego mieszkania nie pozbywał.
    >
    > Czy za mieszkanie własnościowe płaci się czynsz?
    > Tak. Tak samo jak i teraz.

    > tak, ale jak nikt nie bedzie używał to wyjda grosze.

    > Zależy jak jest rozliczane ciepło. Macie podzielniki ciepła na
    kaloryferach?
    > Wóczas jak nie będziesz ogrzewał, to koszty ogrzewania wyjdą niskie.

    > Wszystko zależy od miasta i dzielnicy. Na pewno nie mniej niż 2000-2500 /
    m2

    > Jesli opieka przejmie wkład, pójdzie na lekarstwa itd

    Witam
    Może to się okazać dziwne, siostra ma pełne prawa publiczne, pomimo tego
    decyzja sądu przebywa przymusowo w DPS. Jest niestety po wypadku niesprawna
    intelektualnie. I tu jest problem że zrobi co jej tam karzą. Zastanawiam
    się nad kupnem, ale obawiam się jaki będzie koszt czynszu. Dotychczas na
    spółdzielczym płaciła niecałe 200zł/miesiąc
    Pokłony
    Peter