eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar? › Re: [Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
  • Data: 2010-10-09 10:41:35
    Temat: Re: [Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08.10.2010 22:46, jurajski Jaskiniowiec pisze:
    > Problem nastepujacy:
    >
    > kilka miesiecy temu zaczal szwankowac laptop. Po przeszukaniu internetu
    > okazalo sie, ze ta seria ma "wade fabryczna" polegajaca na "zimnych
    > lutach".
    Ja też miałem (i mam nadal) problmy z Acerem - psują się porty USB- też
    podobno typowa usterka związana z wadą mostka pd.
    > Niestety rowno miesiac temu 2 letnia gwarancja na laptopa sie skonczyla.
    A jak długo od zgłoszenia, do odbioru laptop przebywał w naprawie?
    Z tego co wiem, to gwarancja o ten okres ulega przedłużeniu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1