eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar? › Re: [Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
  • Data: 2010-10-11 17:10:22
    Temat: Re: [Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    > Wtedy cię zrobią w konia znowu, stwierdzą że matryca jest dobra i
    > zaproponują odpłatną, pogwarancyjną wymianę MB.
    Totez wlasnie chodzi mi o ten proceder oszukiwania klienta. Serwis
    doskonale wiedzial, ze to wina plyty glownej, ktorej wymiana jest znacznie
    drozsza, niz wymiana matrycy. HP doskonale wie o problemie, co
    przytoczylem w pierwszym poscie, a mimo wszystko wymigal sie tanim kosztem
    od odpowiedzialnosci.
    --
    Może zbierz wszystkich poszkodowanych i idźcie razem do sądu :-)

    > Dla pewności podłącz zewnętrzny monitor i sprawdź sytuację. Gniazdo do
    > zewnętrznego displaya jest na płycie przecież, więc odpadają wady łącza,
    > taśmy, crossy itp.
    Monitor zewnetrzny dziala bez problemu, nawet jak matryca nie zatrybi. Tak
    tez dzialo sie wtedy. Podejzewam, ze podczas wymiany chlodzenia, docisneli
    chipset i im matryca swiecila. Teraz na nowo chipset sie odkleil (ktorys z
    pinow) i problem pojawil sie znowu.
    Jak juz wspomnial Kondrad, jedyny ratunek, to reballing, aczkolwiek to
    wydatek 300-500zl.
    --
    Mam laptopa w którym na koniec okresu gwarancji przestała się ładować
    bateria. Reklamowałem i nie wiem już dlaczego uznałem, że jest ok. Chyba po

    > I nie przerażaj się przesadnie kosztem 1500 zł za nową MB, to nie jest
    > tak dużo.
    To juz wole dolozyc i kupic nowy ;-) Tym bardziej, ze moge sobie rozlozyc
    na raty, a tu musialbym gotowke wysuplac...
    --
    I jeszcze jedno. Wpadłem na pomysł wymiany płyty w tym laptopie. Że
    kosztowała 200 w serwisie aukcyjnym to po prostu ją kupiłem. Dokładnie taki

    Więc ... nie pogrążaj się.