  • Data: 2006-01-06 19:52:27
    Temat: Re: Proszę o pomoc !!
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:dpmco6$kpa$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Robert Tomasik z adresu <r...@g...pl> napisał(a):

    > To Ty nie masz racji. Samochód z zastawem można jak najbardziej
    > sprzedać, tyle, że niezależnie od tego, kto jest jego właścicielem
    > wierzyciel może się na samochodzie zaspokoić.

    A czy ja napisałem ,że nie możan sprzedać ,napisałem wyraźnie nie można
    sprzedać bez wiedzy i zgody wierzyciela w tym wypadku banku i właśnie w tym
    celu jest wpis w dowodzie rejestracyjnym.Ponieważ banki zgodnie z art.14
    czytaowanej niżej ustawy w umowie stosują odpowiednią wzmiankę.
    A po drugie jak bez tej zgody samochód zarejestrujesz na na nowe nazwisko -
    możesz mi to wytłumaczyć .Przeczytaj uważnie co pytająca napisała i czy
    uważasz ,że w jej opisie jest wszystkow porządku ,bo moim zdaniem nie ,albo
    nie napisała wszystkiego albo poprostu zamyśla.
    a to by rozwiać wątpliwości
    USTAWA
    z dnia 6 grudnia 1996 r.
    o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
    Dz. U. z dnia 19 grudnia 1996 r. wraz ze zmianaami z 1997 i 2000
    Art. 12. 1. W razie ustanowienia zastawu rejestrowego na pojeździe
    mechanicznym podlegającym rejestracji, zastaw ten zostaje również odnotowany
    w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.

    2. Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia,
    tryb dokonywania adnotacji, o której mowa w ust. 1.

    No więc kto tu ma rację "Heming" czy ja ? powinien być wpis czy nie ? Bo
    chłopczyk /Heming/zamiast mnie poczuczać powinien zapoznać się z
    przepisami - to tego dotyczył problem ,ponieważ uparcie twierdził ,że wpisu
    się nie dokonuje
    barakuda