  • Data: 2002-07-11 21:18:14
    Temat: Re: Proszę o pomoc
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cO DO ZONY TO ZUS POWINIEN OD NIEJ ZCIĄGNĄĆ pieniądze gdyż bezpodstawnie się
    wzbogaciła ( jeśli oczywiście nie było podstawy prawnej do wypłaty).
    Natomiast jeśli chodzi o koszty to powinno być podobnie czyli jw. Natoniast
    jeśli już dostałeś pismo od komornika to w ciągu bodajże 7 dni należy się do
    niego zgłosić z zażaleniem.
    Użytkownik Tomek <x...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agjsvh$g1n$...@n...tpi.pl...