  • Data: 2002-08-25 17:33:53
    Temat: Re: Proste pytanie - dostep do akt
    Od: "Gacek" <G...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:akb2tn$il8$1@absinth.dialog.net.pl...
    > być
    > pozwole sobie jeszcze uzupełnić tę infomacje w przypadek,o którym decydują
    > wewnętrzne przepisy urzędowania sądów, organizacja i zakres działania ...
    > o tym ,że w takich przypadkach decyzja należy do sądu...a odnośnie wydania
    > dokumentu ze zgodnością z oryginałem lub prawomocnością czy wykonalnością
    > decydują o wydaniu sądy orzekający w danej sprawie...
    > np. jeśli SO wyda w sprawie orzeczenie... nastepnie wypożyczy akta innemu
    > sądowi a strona sie zwróci o odpis orzeczenia...ten wzywa sąd do zwrotu
    akt
> [...]

    Innymi slowy : Jesli sprawa ta byla na poczatku w sadzie A, a sprawa lezy w
    sadzie B - skladam wniosek do sadu A, czekam miesiac, robie kserokopie, po
    kolejnym miesiacu akta znow beda w sadzie B, ktory akutalnie ich potrzebuje.
    To chyba wszystko wyjasnia. Dzieki za pomoc w tej kwestii.

    --
    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)