  • Data: 2002-08-25 17:17:17
    Temat: Odp: Proste pytanie - dostep do akt
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MAX <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aka6sf$ri2$...@n...tpi.pl...

    > Podałem ją wcześniej. Art. 9 KPC stanowi zasadę a wyjątki od niej muszą
    być
    > wyraźnie przewidzianie w ustawie. A takiego w tym przypadku nie ma.

    pozwole sobie jeszcze uzupełnić tę infomacje w przypadek,o którym decydują
    wewnętrzne przepisy urzędowania sądów, organizacja i zakres działania ... i
    o tym ,że w takich przypadkach decyzja należy do sądu...a odnośnie wydania
    dokumentu ze zgodnością z oryginałem lub prawomocnością czy wykonalnością
    decydują o wydaniu sądy orzekający w danej sprawie...
    np. jeśli SO wyda w sprawie orzeczenie... nastepnie wypożyczy akta innemu
    sądowi a strona sie zwróci o odpis orzeczenia...ten wzywa sąd do zwrotu akt
    z uwagi na złożony wniosek o wydanie odpisu... tak to wyglada technicznie...

    K.p.c nie reguluje wszystkich postanowien związanych z urzędowaniem i pracą
    sądów...

    Sandra