  • Data: 2002-08-27 17:07:30
    Temat: Re: Proste pytanie - dostep do akt
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gacek" <G...@i...pl> wrote in message
    news:akgaqp$nth$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl> wrote in message

    > jeżeli
    Akta
    > sąd
    > stwierdzenia
    > Bardzo dobrze zrozumiales temat. Bardzo mnie cieszy odpowiedz.
    >
    > Co mnie martwi : W sadzie uslyszalem cos innego :(

    Jeżeli tak, to prześlij informację o tym do Rzecznika Praw Obywatelskich.
    Przede wszystkim określ dokładnie sąd (wydział) w którym do nastąpiło i
    kiedy. RPO już się postara o prawidłowe działanie skeretariatu sądu.

    Musisz także wiedzieć, że bariery stwarzane w dostępie do akt to nic nowego
    a najprostszym sposobem wyprostowania sytuacji jest zrówcenie się do RPO.

    Pozdr
    MAX