  • Data: 2004-01-09 07:25:39
    Temat: Re: Prośba o weryfikację
    Od: Paweł<w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fiu, fiu ..., niemniej jednak:

    > Jedyne rozsądne tłumaczenie które przychodzi mi do głowy i
    mogące uchronić
    > nas przed podatkiem, to że pies jest tylko na chwilę pod opieką.

    Art. 13. 1. ustawy o podatkach klokalnych - Podatnikami podatku od
    posiadania psów są osoby fizyczne posiadające psy.
    2. Podatku od posiadania psów nie pobiera się:
    1) pod warunkiem wzajemności - od członków personelu
    przedstawicielstw dyplomatycznych i urzędów konsularnych oraz innych
    osób zrównanych z nimi na podstawie ustaw, umów lub zwyczajów
    międzynarodowych, jeżeli nie są obywatelami polskimi i nie mają
    miejsca pobytu stałego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    2) z tytułu posiadania psów będących pomocą dla osób
    niepełnosprawnych (niewidomych, głuchoniemych, niedołężnych),
    3) od osób w wieku powyżej 65 lat prowadzących samodzielnie
    gospodarstwo domowe - od jednego psa,
    4) z tytułu posiadania psów utrzymywanych w celu pilnowania
    gospodarstw rolnych - po dwa na każde gospodarstwo.

    jest zatem kilka sposobów, pierwszy z brzegu to założenie
    stowarzyszenia (wystarczy chyba zwykłe).

    Paweł

    -> http://usenet.pomocprawna.info