  • Data: 2010-07-19 20:47:10
    Temat: Re: Prośba o poradę w sprawie rejestracji pojazdu
    Od: "jhru" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek[NP]" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i22791$dpu$1@usenet.news.interia.pl...
    > Witam,
    >
    > Chcę Was prosić o poradę w sprawie pierwszej rejestracji pojazdu -
    > skutera.
    >
    > Skuter otrzymałem po wygranej w zawodach sportowych jako darowiznę.

    Jeżeli otrzymałeś pojazd jako darowiznę to rejestrację nie zaczyna się w
    "wydziale komunikacji", a w wydziale finansowym /Urzędzie Skarbowym/,zapłać
    podatek od darowizny ,na akcie darowizny urząd skarbowy "postawi odpowiednie
    pieczątki" i dopiero z tym idź do wydziału komunikacji - jeżeli nie
    poskutkuje zaproponuj im sąd - na pewno pomoże. Podatek może polegać na
    wykupieniu znaczków skarbowych.. a może kosztować trochę więcej- no chyba
    ,że firma która ci go darowała opłaciła podatek za ciebie od darowizny .
    Pamiętaj ,że firma kupując skuter/ w cenei zakupu jest podatek/ podatek
    zapłaciła ,ale Yy jesteś drugim właścicielem i Ty też musisz zapłacić
    podatek ponieważ dla ciebie jest to " przychód"- jak wysoki ,lub może wcale
    nie będziesz płacił to całkieem inna sprawa ,ale formalności musisz
    załatwić.

    Jhru