  • Data: 2010-07-19 22:21:50
    Temat: Re: Prośba o poradę w sprawie rejestracji pojazdu
    Od: "Maciek[NP]" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-20 00:06, witek pisze:
    > Dyskutowanie na żywca ma swoje plusy, bo jak rzeczywiscie czegos
    > brakuje, to przyjmowanie dokumentow, wydawanie decyzji odmownej zajmie
    > minumum tydzien. A tak można sobie w cztery oczy i w minute wyjasnic, ze
    > "pani musi jeszcze doniesc to i to".

    Tak właśnie myślałem, dlatego starałem się o 'audiencję' u naczlnika
    wydziału. Niestety to naczelnik wygenerował taką interpretację i nie
    było w ogóle tematu do rozmowy. Zero reakcji na argumenty.

    > Natomiast jak to nie działa to zaczyna sie droga formalna.
    > Urzędnik wniosek o zarajestrowanie pojazdu przyjąć ci musi. Nie ma
    > możliwości nie wzięcia.
    > Jeśli tak zrobi, to składasz formalną skargę "piętro wyżej"
    >
    > Żeby tego uniknąć , że nie weźmie to się po prostu wysyła wszystko
    > listem poleconym. Nie ma możliwości, że od listonosza tego listu nie wezmą.
    > Wówczas odpowiedź i tak ci muszą dać pisemną. A tam już będą mieli
    > problem z uzasadniemiem decyzji, wiec pewnie na tym się skończy.

    A wniosek o rejestrację pojazdu można wysłać listownie? Nie ma przepisu
    określającego, że wymagane jest stawiennictwo osobiste? Jeśli można to
    co z dokumentami takimi jak umowa darowizny czy homologacja? Wysyłam
    kserokopię czy oryginały? Jak oryginały to w jaki sposób je odzyskać?

    > jak dostaniesz decyzję odmowną. Analogicznie. Wg KPA skarzysz sie wyzej.

    Kto w takim przypadku jest wyższą instancją? Starosta powiatowy?

    Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek