  • 121. Data: 2018-03-26 21:35:58
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mieli. Też głupota.

    No widzisz. Więc założ że jak nie wiesz, to moze go po prostu z głupoty
    bili.

    Shrek.

  • 122. Data: 2018-03-26 21:42:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem. I co to wspólnego z ewentualnym zabójstwem?

    To że nie ma dowodu. Oczywiście przypadkiem...

    > I tak chodzili z
    > nim do tej ubikacji, czyli nie wiedzieli, ze monitoring nie działa.

    Wygląda na to, że myśleli, że działa. Ja jestem nawet przekonany że
    mieli rację.

    > Czemu współudział? Może faktycznie kamera nie działała z przyczyn
    > technicznych.

    Oczywiście. Same zbiegi okoliczności.

    > Polecą - jeżeli.

    Nie polecą. Skoro nagralo się jak policjanci torturują chłopaka na
    śmierć i okazało się, że to za mało na zarzut spowodowania śmierci, to
    co to za problem, że się monitoring popsuł. Przecież nie możesz
    wykluczyć że przypadkiem, więc niby za co mielibyu beknąć...

    Być może nawet się jakiś protokół znalazł, że były uszkodzone - złośliwi
    mogliby zapytać gdzie jest napisane, że trzeba prawdziwy powód
    niedziałania w protokół wpisać.

    Shrek

  • 123. Data: 2018-03-26 21:46:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2018 o 20:38, Yakhub pisze:

    > KTOŚ te kamery wyłączył, albo KTOŚ usunął dane z rejestratora. Co się stało
    > z tym KTOSIEM? Przecież ten człowiek jest odpowiedzialny za współudział w
    > tym, co się stało.

    Monitoring zewnętrzny też "się był próbował zepsuć"

    https://www.tvn24.pl/nagrywali-zatrzymanie-sami-zost
    ali-zatrzymani-sledztwo-umorzone,824971,s.html

    Shrek

  • 124. Data: 2018-03-26 21:59:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-03-18 o 21:34, Shrek pisze:

    > Czyli połowę. A gdzie robiono biologiczne wtedy?

    W Małopolsce zajmował się tym Instytut Ekspertyz Sądowych w Krakowie. U
    nich? Nie wiem.

  • 125. Data: 2018-03-26 22:00:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-03-18 o 21:35, Shrek pisze:

    > No widzisz. Więc założ że jak nie wiesz, to moze go po prostu z głupoty
    > bili.

    Założyć, to ja mogę wszystko.Problemem jest brak dowodów.

  • 126. Data: 2018-03-26 22:19:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W Małopolsce zajmował się tym Instytut Ekspertyz Sądowych w Krakowie. U
    > nich? Nie wiem.

    Czyli połowę robila policja druga połowę nie wiadomo, ale być może też.

    To jest odpowiedź na zadane przez ciebie pytanie.

    Shrek

  • 127. Data: 2018-03-26 22:38:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Założyć, to ja mogę wszystko.Problemem jest brak dowodów.

    Dowodów nie ma i nie będzie - sprawa przedawniona. Zresztą skoro
    nagranie tortur zakończonych zejściem nie jest dowodem na spowodowanie
    śmierci policjantów, to jakiego rodzaju dowodu oczekujesz?

    No chyba żeby DNAx2 zapach i szczęka, to wtedy każdy dowód jest
    wystarczającym dowodem.

    Pomyśl przez chwilę. Porzucaj przez całą noc monetą. Napisz rano ile
    razy wypadła ci 4 razy pod rząd reszka. To przy założeniu, że każdy
    dowód ma 50% wiarygodności. Podziel wynik przez 10000 (zakładamy że ma
    5% wiarygodności) jak ci się uda trafić jednem raz, to właśnie wygrałeś
    przypadkiem nagrodę Komendy.

    Jak ci się nie uda przez noc trafić 10000 razy cztery razy pod rząd
    reszki, to znaczy, że "przypadek nie sądzę". Poniweaż w innym wątku
    powoływałeś się na Studenta, to powinieneś ogarnąć - to nie miało prawa
    się zdarzyć przypadkiem.

    Shrek.

  • 128. Data: 2018-03-27 00:29:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-26, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    okuratura-oskarza-uczestnikow-czarnego-protestu-najc
    iekawszy.html

    > A streścisz - bo za paywallem?

    Ktoś, z n-tys uczestników poprzedniego czarnego protestu, wytypował
    tylko paru co by postawić im zarzut uczestnictwa (uczestnictwa, nie np.
    napaści na policjantów) w tym proteście. Nikt nie chce odpowiedziedzieć
    jakie były konkretne kryteria tego typowania, ale wychodzi, że
    wytypowano wyłącznie te osoby, które złozyły skarge na działania
    policji lub były wymienione w tej skardze jako świadkowie takich
    działań.

    --
    Marcin

  • 129. Data: 2018-03-27 07:00:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > wytypowano wyłącznie te osoby, które złozyły skarge na działania
    > policji lub były wymienione w tej skardze jako świadkowie takich

    Czyli:

    a - postawiono zarzuty świadkom (zapewne dla ich dobra)
    b - postawiono zarzuty tym, których dane znali, nieważne czy słusznie
    czy nie.

    Potwierdza to moją opinię - od policj nalezy się trzymać możliwie
    daleko, bo wynikają z tego tylko kłopoty.

    BTW - Sąd był jednak zdania, że niejaki słynny kulson z plakatów
    rekrutacyjnych policji działał bezprawie.

    Shrek

  • 130. Data: 2018-03-27 07:17:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > czy nie.
    >
    > Potwierdza to moją opinię - od policj nalezy się trzymać możliwie
    > daleko, bo wynikają z tego tylko kłopoty.

    Ale to chyba prokuratura se zaszalała.

    --
    Marcin