  • 111. Data: 2018-03-26 18:16:37
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2018 o 11:03, Yakhub pisze:

    > A może po prostu pobicie z użyciem niebezpiecznego narzędzia, ze skutkiem
    > śmiertelnym?

    Eee. Nie. Że niby policjanci? Pobicie ze skutkiem śmiertelnym to jak
    dresiaż kogoś napiedoli pałą. Jak policjant taserem to jest arystokracja
    i "przekroczenie uprawnień".

    Shrek

  • 112. Data: 2018-03-26 18:21:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2018 o 10:47, Michał Jankowski pisze:
    > A tutaj, to za przeproszeniem co?
    >
    > http://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,23187571,pr
    okuratura-oskarza-uczestnikow-czarnego-protestu-najc
    iekawszy.html

    A streścisz - bo za paywallem?

    Shrek

  • 113. Data: 2018-03-26 18:26:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2018 o 15:14, J.F. pisze:

    > To by chyba nie czekali dwoch lat.

    Akurat zmienił sie prok. gen i zaczął domagać się wyników.

    > Tu jednak przymkneli druga osobe, wiec chyba nie sa te wyniki takie
    > diametralnie inne.

    Dlaczego tak sądzisz?

    > A jednak sie mowi o tych 12 swiadkach co dali alibi - wiec chyba jednak
    > sedzia.

    Tak to już jest że sądy bardziej wierzą policjantom (tu akurat
    policyjnym technikom) niż obywatelom.

    I odcisk szczęki i ślady zapachowe i...

    Shrek

  • 114. Data: 2018-03-26 19:27:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Które próbki były zabezpieczane przez Policję, by mogła je sfałszować?
    > Albo które ekspertyzy robiła Policja.

    Pewnie wszystkie:

    http://laboratorium.policja.waw.pl/lk/wydzial/zadani
    a/2111,Zadania-Laboratorium-Kryminalistycznego-KSP.h
    tml

    > Ślady zabezpieczano podczas zdarzenia, a podejrzanego znaleziono 2 lata
    > później, jak go rozpoznała świadek w programie.

    No i?

    > A tylko to mogli sfałszować.

    Albo i wszystko.

    > Kto miałby celowo działać? Przecież tu musiałaby być zmowa
    > kilkudziesięciu różnych osób.

    A z Iwoną Cygan to jak było?

    > W mojej ocenie nie masz racji.

    W mojej ocenia nie ma innego tłumaczenia.

    Shrek

  • 115. Data: 2018-03-26 20:38:27
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 26 Mar 2018 18:00:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A to już skąd wziąłeś? Może się dziwili. Ba, ja to się dziwię do tej
    > chwili. Tylko, co to da?

    I co z tego dziwienia się wynikło? Ktoś za to odpowiedział? Kto był
    odpowiedzialny za ten monitoring?

    Przecież to jest niszczenie dowodów i krycie sprawcy potencjalnego
    zabójstwa.

    KTOŚ te kamery wyłączył, albo KTOŚ usunął dane z rejestratora. Co się stało
    z tym KTOSIEM? Przecież ten człowiek jest odpowiedzialny za współudział w
    tym, co się stało.

    Widzisz, ja pracuję w IT.

    W tej branży, jeżeli urządzenie, które powinno działać na okrągło z
    jakiegoś powodu jest wyłączone, to jest już mała afera. Nawet wtedy, gdy
    nie miało to konsekwencji.

    Jeżeli okazuje się, że było wyłączone akurat wtedy, gdy to było ważne, a z
    serwera giną dane, to lecą głowy.

    --
    Yakhub

  • 116. Data: 2018-03-26 20:44:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > On tam nigdzie się nie podpisuje, więc nawet
    > nie wiem, poco go bić.
    A Stachowiaka nie mieli po co bić, kopać, traktować gazem, prądem, oraz
    dusić.

  • 117. Data: 2018-03-26 20:50:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-03-18 o 20:38, Yakhub pisze:

    > I co z tego dziwienia się wynikło? Ktoś za to odpowiedział? Kto był
    > odpowiedzialny za ten monitoring?

    Nie wiem. I co to wspólnego z ewentualnym zabójstwem? I tak chodzili z
    nim do tej ubikacji, czyli nie wiedzieli, ze monitoring nie działa.

    > Przecież to jest niszczenie dowodów i krycie sprawcy potencjalnego
    > zabójstwa.

    O ile ktoś to celowo zrobił.

    > KTOŚ te kamery wyłączył, albo KTOŚ usunął dane z rejestratora. Co się stało
    > z tym KTOSIEM? Przecież ten człowiek jest odpowiedzialny za współudział w
    > tym, co się stało.

    Czemu współudział? Może faktycznie kamera nie działała z przyczyn
    technicznych.

    > Widzisz, ja pracuję w IT.

    Jakie IT? Przecież to przeważnie zewnętrzny serwis nadzoruje.

    > W tej branży, jeżeli urządzenie, które powinno działać na okrągło z
    > jakiegoś powodu jest wyłączone, to jest już mała afera. Nawet wtedy, gdy
    > nie miało to konsekwencji.

    U nas jest miejski monitoring liczący kilkanaście kamer. Notorycznie
    któaś nie działa. Wzywają serwis i już po tygodniu jest naprawiona. Ale
    tam ktoś na to patrzy. W komendach monitoring sie nagrywa, ale dokąd się
    nic nie stanie,to nikt tego nie analizuje.

    > Jeżeli okazuje się, że było wyłączone akurat wtedy, gdy to było ważne, a z
    > serwera giną dane, to lecą głowy.

    Polecą - jeżeli.

  • 118. Data: 2018-03-26 20:52:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-03-18 o 20:44, Shrek pisze:

    > A Stachowiaka nie mieli po co bić, kopać, traktować gazem, prądem, oraz
    > dusić.

    Nie mieli. Też głupota.

  • 119. Data: 2018-03-26 20:56:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-03-18 o 19:27, Shrek pisze:

    > Pewnie wszystkie:
    > http://laboratorium.policja.waw.pl/lk/wydzial/zadani
    a/2111,Zadania-Laboratorium-Kryminalistycznego-KSP.h
    tml

    Ale to było 20 lat temu. Tylko ślady zapachowe robiono z tych tu
    przydatnych oraz szczękę. Szczęka była mało ważnym śladem.

  • 120. Data: 2018-03-26 21:34:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    a/2111,Zadania-Laboratorium-Kryminalistycznego-KSP.h
    tml

    > Ale to było 20 lat temu. Tylko ślady zapachowe robiono z tych tu
    > przydatnych oraz szczękę.

    Czyli połowę. A gdzie robiono biologiczne wtedy?

    > Szczęka była mało ważnym śladem.

    Jasne - same malo ważne były.

    Shrek