  • Data: 2018-03-23 18:59:07
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-23 o 18:00, grzech pisze:

    > Przywykłem do
    > specjalistów internetowych typu - nie mam pojęcia więc się wypowiem.

    Do wyrażenia swojego odczucia czy wrażenia nie potrzeba być specjalistą
    w danej dziedzinie. Tak jak krytyk muzyczny nie musi umieć grać.

    > Z drugiej strony szkoda, że nie ma osobnego wątku o skazaniu Tomasza
    > Komendy. Taki Szrek czy inny znawca w jednym mógłby pomstować - czemu
    > skazano kogoś na podstawie wątpliwej opinii a w drugim wątku pomstowałby
    > czemu na podstawie wątpliwej opinii kogoś nie skazano. Śmiechom nie
    > byłoby końca.

    Nic tu do śmiechu nie ma.
    W obu wypadkach mamy do czynienia z charakterem policji i mechanizmami
    w niej działającymi.
    W pierwszym przypadku parcie na wynik i wsadzanie pierwszego z brzegu
    a w drugim krycie współpracowników.
    Gdzie by nie sięgnąć do medialnej sprawy zawsze coś jest nie tak
    (ostatnio pamiętam np jak Komendant po akcji pod bankomatem w Wiszni Małej
    ogłaszał (kłamał w żywe oczy aż jego podwładni się krzywili), że akcja
    była przeprowadzona zgodnie ze sztuką a potem słyszałem w trzech różnych
    telewizjach opinie byłych i obecnych policjantów - w tym również uczestników
    tej akcji, że jednak było wiele uchybień itd itp.
    Takie sytuacje dają niestety obraz policji taki jaki jest i tak ją widzi
    Shrek i wielu innych.