    From: tolep <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura NAKAZAŁA zaknąć serwis?
    Date: Fri, 13 Feb 2009 16:31:10 -0800 (PST)

    On Feb 13, 10:52 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:9e846d47-bdd2-4145-8981-631bbedfe77f@
    w35g2000yqm.googlegroups.com

    > Jak się chce być niezależnym od polskich, gównianych praw i prawniczynów to
    > sie lokuje serwis na zagranicznym serwerze, najlepiej w jakiejś bananowej
    > republice i wówczas polskie gówniane organy mogą się co najwyżej zapluć ze
    > złości.
    > Trzeba to tylko sensownie zrobić, a wówczas nie będzie potrzeby zadawania
    > takich pytań.

    (nawiasowe zastrzeżenie: jestem zdecydowanym wrogiem wrednych
    komuchów, również tych bardziej umiarkowanych, jak np. Ty)

    Nie w tym rzecz. Nie chodzi mi o to, jak technicznie wydostać się spod
    zasięgu długich łapek polskiego demokratycznego państwa prawa
    realizującego zasadę sprawiedliwości społecznej, tylko o to, czy
    prokuratura może - na gruncie polskiego prawa - kazać (przyjmijmy że
    polskiej) firmie hostingowej zrobić cokolwiek, np. usunąć redwatch
    albo 1917.pl z serwerów.